Publicerat i rådslagsprocessen

Rådslag 5Ladda nerBeställ i pappersformat, ange leveransadress vid beställning
Hållbar tillväxt- mål och strategier med fokus på regional struktur Klicka här »PDF
Underlag inför rådslag 5 - kommunal reflektionKlicka här »PDF
Uthållig tillväxt - uppdatering, Redogörelse rådslag 5Klicka här »PDF
Hur ser vi på vår gemensamma framtid i Göteborgsregionen? Reportage rådslagskonferens 19 mars 2013Klicka här »PDF
Rådslag 4Ladda nerBeställ i pappersformat, ange leveransadress vid beställning
Strukturbild för Göteborgsregionen, publicerad 2008Klicka här »PDFKan beställas kostnadsfritt från GR
Strukturbild för Göteborgsregionen - FolderKlicka här »PDF
Strukturbild för Göteborgsregionen - BildmaterialKlicka här »PDFKan erhållas i annat filformat från GR
Arbetspendling i Göteborgsregionen - BildmaterialKlicka här »PDF
Minnesanteckningar från Rådslag 4Klicka här »PDF
Samrådsredogörelse Rådslag 4 - Strukturbild för Göteborgsregionen, publicerad 2008Klicka här »PDF
Structural Illustration for the Göteborg Region, publicerad 2009Klicka här »PDFKan beställas kostnadsfritt från GR
Göteborgsregionens rådslagsprocess - en utvärderingKlicka här »PDF
Rådslag 3Ladda nerBeställ i pappersformat, ange leveransadress vid beställning
Uthållig tillväxt - Mål och strategier med fokus på hållbar regional struktur, publicerad 2006Klicka här »PDFKan beställas kostnadsfritt från GR
Uthållig tillväxt - Sammanfattande folder, publicerad 2006Klicka här »PDFKan beställas kostnadsfritt från GR
Sustainable GRowth - Goals and strategies that focus on a sustainable regional structure, publicerad 2006Klicka här »PDFKan beställas kostnadsfritt från GR
Samrådsredogörelse; sammanfattning av rådslag 3 i GRs medlemskommuner, januari - mars 2006Klicka här »PDF
Hållbarhetsmodeller - vad är hållbar utveckling? publicerad 2009Klicka här »PDFKan beställas kostnadsfritt från GR
Rådslag 2Ladda nerBeställ i pappersformat, ange leveransadress vid beställning
Inbjudan till fortsatt rådslag - Ett diskussions- och faktaunderlag, publicerad 2005Klicka här »PDF
Hur kan vi samverka för att utveckla Göteborgsregionen? - Resultat från rådslag - andra rundan, publicerad 2005Klicka här »PDF
Rådslag 1Ladda nerBeställ i pappersformat, ange leveransadress vid beställning
Inbjudan till rådslag - Ett diskussionsunderlag, publicerad 2004Klicka här »PDF
Samrådsredogörelse; samanfattning av rådslag 1 i GRs medlemskommunerKlicka här »PDF

Göteborgsregionen (GR)

Göteborgsregionen (GR) består av 13 kommuner som har valt att jobba tillsammans. Vi driver utvecklingsprojekt, har myndighetsuppdrag, forskar, ordnar utbildningar och är storstadsregionens röst i Västsverige, bland mycket annat. I våra nätverk träffas politiker och tjänstepersoner för att utbyta erfarenheter, bolla idéer och besluta om gemensamma satsningar. Allt för att regionens en miljon invånare ska få ett så bra liv som möjligt.