Temapass för elever: Future happiness challenge

Hur påverkas vi av de livsstilsförändringar som krävs för att skapa en klimatomställning? Under ett temapass med spelet Future Happiness Challenge får eleverna göra olika val som påverkar klimatet. Vinnaren är den som blir lyckligast. Läs mer och boka in er klass idag.

Pedagogiskt Centrum

Pedagogiskt Centrum verkar för skolutveckling i hela Göteborgsregionen. Vi skapar och leder alltifrån kortare insatser till långsiktiga utvecklingsprojekt tillsammans med skolpersonal och elever. Vi arbetar med skräddarsydda insatser som utformas i nära samarbete med våra uppdragsgivare och som tar avstamp i den enskilda verksamhetens unika behov.

Kollegialt lärande

Kurs och konferens